Konvansiyonel lastikler, 30 ila 40 derecelik açı, üst üste veya çapraz yapısını oluşturan kord bezi. Bu nedenle, her zamanki çapraz lastikler ve çapraz denir. Son yıllarda, teknolojik gelişmeler, lastikler, radyal lastikler bırakılmalı ve konvansiyonel lastiklerin kullanılmasına yol açtı.
Radyal lastiklerin avantajları veKongre lastiklerin en önemli avantajları, radyal lastikler, daha esnek ve daha az soğumalarıdır ısıtmak için daha kolaydır. Buna ek olarak, boşluk çapraz lastiklerinkinden göre radyal lastik parça bıraktı. Konvansiyonel lastikler, radyal lastikler ile karşılaştırıldığında yüzde 20 Bu avantajı korumak için en iyi yoldur. Road çekişi ile temas ve daha yüksek güvenlik altında fren olması nedeniyle. Radyal oto lastikler, zemin sert, yumuşak yanaklar ve sürekli yol ile temas halinde bu bölümde lastik, aynı genişlikte muhafaza. Radyal lastikler kat ve geri bırakmak için daha dayanıklıdır. Başarı bu şekilde artar kaydetme.
Çelik kemerler15 ve vücudun etrafında 25 derecelik açılarla arasındaki Radyal lastiklerin gövdesi ve ileri bir satır nesiller arasına yerleştirilir. Üretimi, birinci katta parça ile lastik, lastik temas gücünü artırmak ve büyütmek için alanın şeklini değiştirmeyi önlemek için. Iki tip üretimi. İlk belge, "provokasyon" kumaşlar ve diğer kurşun nesil çelikten imal edilmiştir. Çelik bant güçlü, daha güvenli ve bu tür bir değişim nedeniyle yüksek hız, lastik üreticileri, lastik üretimi, uyum daha iyidir.
Sırt deseniKauçuk üretimi ile lastiklerin farklı amaçlar, model ve tip için farklı yapılar. Lastiklerde iki model ayrılır. Standart lastikler ve lastik performansını. Buna ek olarak, dört mevsim ve kış lastikleri normal versiyonundan daha lastik bu tür de mevcuttur. Standart desenli kuru ve ıslak zeminde daha iyi kavrama, yeterli antiaquaplaning (suda kızaklama su debisi karşı) fonksiyonları, viraj güvenliğini sağlamak için fırsat istedi lastikler. Düşük yuvarlanma direncine sahip lastikler standart ek olarak sessiz ve rahat olmalıdır. Desenleriyse dört mevsim lastikleri, güvenli kullanım, ıslak, kuru, karlı, çamurlu yüzey, frenleme ve yeterli çekiş gücü sağlamak için tasarlanmıştır ..
Oto Lastik |
Kış lastikleriKışın, uzun ve sert, yolların kış lastikleri olan alanlarda kullanılmalıdır uzun süre kar ve buzla kaplıdır. Gibi maksimum çekiş ve zemin tutabilir frenleme kuvveti için kış oto lastikleri kar ve buz gibi kaygan koşullarda kauçuk bileşiklerin don desen silikon teknolojisi üzerinden yapılır gibi. Bu teknoloji, lastiğin yapışma işlevi geliştirir. En önemli nokta kış lastiklerinin hız serisi uyum dikkate almaktır. Bu düşük olması nedeniyle hızlı bir dizi standart lastikler, kar lastiği, karşılaştırılmıştır. Aracın hızlı tren aştı bile high-end hız.
Yüksek performans lastiklerindeYüksek güç ve yüksek performans hız ihtiyaçlarını karşılamak için lastikler nerede yüksek motor gücüne sahip araçlar, bu. Lastik, V, W, Z Bu tür, örneğin, yüksek hızda lastik bir dizi. Böyle yüksek performans lastikleri, yola özel bir kauçuk karışımı, daha iyi bir kavrama sahip olan yüzde 55 veya yüzde 35 (düşük profil) gibi Oralarına fazlalığı. Kuru ve ıslak tutmak için geniş yüksek performans lastikleri iyi yolu, iyi bir dönüş almak gerekir. Standart lastikler (kullanıma bağlı olarak) daha az yüzde 20 uyarınca Yüksek performans lastikleri ömrüyse,
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder