31 Ocak 2013 Perşembe

Firma Rehberi oto lastik

Yükleme hızı lastiklerin karakterin dizin değeri Aracın daha düşük yük endeksi ve hız sembolü ile pazarın rağmen lastik üreticilerinden tüm yazılı ve sözlü danışma, oto lastikleri kullanmak için bir eğilim var lastikler. Olarak kullanılan araç ders kitaplarında tarif Böyle bir uygulama, teknik olarak mümkün değildir. Lastik (yük indeksi ve hız sembolü) ve yanağında belirtilen Market, hizmet tanımlarını önemini anlamıyorlar. Düşük ekonomik nedenlerle, orijinal otomobil lastikleri açıklaması lastiğindeki hizmeti giymek bilerek teknik katalogları, birçok otomobil kullanıcıları, teknik olarak yanlış bir şey, aksine. Onlar sordu, onlar yanıtladı: Ben uzun yolculuklarda veya düşük hızlarda bir araba olsa V arabamın hız ve orijinal lastik hız sembolü "H" (210 km / h) veya "V" (240 km / s), sadece içinde kullanarak şehir, bu noktada "S" (180 km / h) veya "T" (190 km / h) hız sembolü benim için mükemmel bir lastiktir. V arabamın hız kullanıyorsanız, neden daha az ben aynı yük endeksi ve lastik hız sembolü taşıyan orijinal lastikleri daha ödeyerek daha fazla? Buna ek olarak, dezavantajı, yasal değildir!
 oto lastik 
Bu örnekte, hizmet tanımları, lastik ve aracın yan çeperin önemini açıklamak yanı sıra, en uygun lastik kusurları gerçek açıklamak için başka bir ortaya çıktığı lastik resmi satıcı için sorumlu olan bir istemci uzman. Işle ilgili tüm lastik kullanarak, bakım ve onarım hakkında bilgi sahibi olmalıdır. Yol ile araç lastik temas sağlayan tek unsur. Bir bütün metot, Tire boyutu, hizmet tanımı (yük endeksi ve hız sembolü) ve enflasyonist baskı,. Bu faktörlerden herhangi birinin değiştirilmesi, araba performans altında sadece lastik bozulacaktır olduğunu. Her koşulda birlikte çalışan Orijinal ekipman, araç ve oto lastik şirketleri, onlar lastiklerin iyi performansı almak. Mükemmel çekiş sağlayan Orijinal lastikleri, otomobil, hareket gelişme hızı ve en iyi uyum sağlar araç lastik üzerindeki yük dağılımı. Hizmet tanımı düşük kullanımı ile Lastikler, aşağıdaki eksiklikleri yol açar: Araca bağlı bir sembol daha düşük bir hız ile Lastikler, karışımın basınç termo-mekanik yapı daha fazla bir bozulmaya yol lastiği lastik artar ve potansiyel ısıtılır. Tehlike ihtiyacı ve lastiğin performans düşüşü sürücüsünü fark olmayabilir en tehlikeli, ölümcül bir kaza çarptırılabilir. 175/65 hizmet açıklaması (82 m) okudu ediliyor R 14 82T ölçüde; Yukarıdaki örnekte görüldüğü gibi hemen bu açıklama sonrasında, endeksin sayısal değeri yük ölçüm. Örnekte, değer "82" = 475 lbs. Mi. oto lastik 
Yukarıdaki örnekte, alfabenin yük endeksi hız sembolü hemen sonra ifadesi ölçülerek. Örnek olarak, "T" harfi = 190 km / s. Araç fabrikası 175/65 82T TL P2500 yenileme P4000 175/65 R 14 sırasında yüklü R 14 82H TL ise bağlı lastikler. Çünkü, yeni yüklenen orijinal lastik göre 20 km / s hız sınırı daha düşük daha düşük bir güç ile tasarlanmıştır. Kış oto lastikleri (M + S) Rainforced hız sınırı orijinal lastikleri daha düşük olabilir lastikler. Bu durumda, karakter maksimum hız dikkate alınmalıdır lastikler üzerinde gösterilir. Lastik değiştirme özel bir türü (Only Time) olabilir, o otobüsün sağ kod hızı. Lastikler çok yüksek güvenlik seviyesi vardır. Ancak, daha düşük yük endeksi lastikler takıldığında, bir güvenlik riski oluşturabilecek eksiklikler işlemi sırasında oluşabilir. Lastikler aracın sürekli değişken yük altında olduğu için. Buna karşılık, frenleme yük altında eğimli yol ve statik yük olması durumunda çok daha büyüktür. Dinamik lastik (kırma, karkas deformasyonu) yük altında deforme ve ısıtılır. Bazen bu lastiğin güvenlik sınırlarını zorlayan vurguluyor. Kolayca araçta orijinal lastikleri bu gerilmelerin tamamını karşılıyor. Ancak, sorun yük otobüs indeksi daha düşük olabilir. Otomobil fabrikası 95H lastikleri takılı 215/65 R 15 yenileme sırasında yüklenen 215/65 R15 100T TL lastik ise. Bu yapılmadığı takdirde, fabrikada takılan lastikler araç içinde cihaz taşımak için 800 kg yük ile tasarlanmış, 690 kg yük kapasitesi lastikler, bu yüzden lastikler takılmış ve% 16 aşırı yük oluşur. Yukarıdaki nedenlerle, oto lastik değişimi için, lastik yanak yazı kesinlikle bir tavsiye vermeden önce dikkate alınmalıdır. Lastiğin hız Önemi Lastikler ölçü belirlenmesi, VR (210 km / s üstü) ve ZR (240 km / s üzeri) oranı kategoriler cinsinden ifade edilir. Bu eski tarz işaretlemelerdir. Araçların artan güç ve hız nedeniyle otomotiv sektöründe gelişmelere paralel olarak geliştirilen yeni bir lastik dayanmaktadır. Daha fazla hız kapasitesine sahip lastiklerle araçlar için tasarlanan araçlar için önce bu lastiğin üst hız sınırı. Ancak, araç hız sınırı hız sınırını sürekli artmış ve buna bağlı olarak, kodları eklenir olduğunu. Araç içerecek şekilde VR genişleme ifade lastikleri için 210 km / saat hız limitini aşan bir süre km / s 210 arabalar üst hız limiti de kullanılabilir ki geliştirilmiştir. Sonra lastik maliyet ve performans faktörleri optimize, talep ve yeni bir sembol veriyolu hızı üretim yapabilen aracın azami hızı sınırlandırıldı. Aynı ZR (240 km / saat üstü) hız kategorisi geçerlidir. Bugün, VR ve ZR yüksek performans lastikleri ifadeleridir. Lastiğin hız oto lastik veya sadece bu tabloların bir radyal yapısı belirtilen boyutta bir açıklamasını sunum bağlı olarak değişecektir olduğunu. oto lastik 
Örneğin, ZR yılında ebat tanımı, 240 km / s veya daha yüksek bir kategori ve bir veri yolu hızı kullanılan hızını gösterir. Parantez içinde (95), yük dizinini gösterir. 240 km / s maksimum yük kadar geçerlidir katalogda listelenen indeksiyle, yükleyin. Bu hız aşılırsa, yük lastik azaltılması gerekir. Bir yük indeksi yoksa, lastik üreticisine danışın.
 oto lastik 

Yük endeksi ve hız sembolü durumunda açıktır. Tekerlek 270 km / saat, maksimum hızı. Burada iddia ZR lastiklerin gövdesi (iskelet) yapı (radyal) puan. 225/55 ZR 16 95W 225/55 R 16 95V Ölçüm tanımı, tüm ama hızı (genişlik, kütle, yapı, jant çapı ve yük indeksi) aynı şeyi karakter. Bu durumda, orjinal lastikler 225/55 ZR 16 95W güncelleştirme araç 225/55 R 16 95V hizmet tanımı lastik monte edilemez. 270 km / h, 240 km / h "V" "W". Kauçuk güncelleştirme lastiğin ilk tanım dikkate alınmalıdır. Lastiklerin sıhhati konusunda herhangi bir şüphe varsa, araç manuel, araç üreticisi veya oto lastik üreticisi düşünülmelidir, şirkete başvurun. Piyasada faz değişimi, bir "V" ve aynı boyut ve "W" veya sembol hızı ile "ZR" lastik "VR" işaretli lastik, lastik ya da eşdeğer olan, değiştirilmesi gerekir. Aksi takdirde, lastik karakteristik tarafından değiştirilemez söyledi daha düşüktür. Km / h "V" hız sembollü aşmadığı 240 maksimum hız tarafından onaylandığı takdirde hız lastiği "VR" sembolü, araç monte edilmiş lastikler takılmalıdır yüksek hızda W simgesi veya ZR oto lastikler arabaya monte edilebilir. 270 km / h hız hız "W" sembolü aşmadığı takdirde raylı araba bağlı "ZR" sembolü, (izin) onaylanan, lastik takılabilir. Ancak, 235/50 ZR 16 ve 95 derece G, otobüs hız değişimi ZR, W veya hız kategorisi sembolü bir lastik ile donatılmış olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder