27 Şubat 2013 Çarşamba

Tatlı

Resimli Tatlı Tarifleri . rulo-pastamYEMEK YEDİRMEK HAKKINDA HADİS-İ ŞERİFLER  "Sizden herhangi birinizin yemek sofrası misafirinin önünde bulunduğu müddetçe melekler onun için istiğfar ederler."  Tatlı Tarifleri "Kardeşlerinin yiyip de artırdıkları yemeği yiyenden o yemeğin hesabı sorulmaz." "Kul dostları ile yediğinden hesaba çekilmez." "Kul üç yemekten mesul değildir. Bunlar sahur, iftar ve dostları ile yediği yemektir." "Kıyamet günü Allahü Teâlâ kuluna: 'Ey Ademoğlu! Ben acıktım beni yedirmedin.' O şahıs: 'Sen âlemlerin Rabbisin ben seni nasıl yedirecektim Yâ Rab' der. Allah (C.C.): 'Aç olan din kardeşin sana geldi de sen onu yedirmedin, eğer onu yedirseydin beni yedirmiş olurdun' buyurur."  Nefis Tatlı Tarifleri "Cennet'te içi dışından, dışı içinden görülen şeffaf köşkler vardır. Bunlar tatlı ve yumuşak konuşan, yemek yediren ve insanlar uykuda iken namaz kılanlar içindir." Resimli Tatlı Tarifleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder