21 Şubat 2013 Perşembe

Türkçe Dublaj Full Film İzle

Film izlemek benim için çocukluğumdan beri vazgeçilmezlerim arasındaki yerini korumuştur. Fakat izlediğim filmlerin Türkçe dublaj olmasına özen gösteririm. Vizyona yeni girmiş bir film bile olsa o filmin çevirisinin yapılmasını bekler öyle izlerim. Bazı sinemaseverler elbette altyazılıda olsa yeni filmleri izlerler. Bu kişiden kişiye farklılık gösterir. türkçe dublaj film izliyorum çünkü altyazıyı okuyup sahneleri kaçırma gibi bir derdim olmuyor. Sinema sektörü günümüzde çok gelişmiş olduğu için yabancı ülkelerde gösterime girmiş olan bir film bile ülkemizde eş zamanlı olarak gösterime girebiliyor. Hatta gösterime girdikten çok kısa bir süre sonra çevirileri yapılıyor ve türkçe dublaj filmler sinemaseverlerin evlerine kadar dvd vcd olarak geliyor. Aslında eskiden bende buna pek önem göstermezdim. Film çok başarılı olunca buna değer diyip altyazılıda izlerdim. Fakat bir gün babam yanıma geldi ve türkçe dublaj film izle hem sahneleri kaçırmamış olursun hem de filme daha iyi odaklanmış olursun dedi. O gün bugündür her filmi Türkçe dublaj olarak izliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder